SZKOLNY JARMARK ŚWIĄTECZNY 12 GRUDNIA 2024 R. ZAPRASZAMY !!!!
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Czytam z klasą lekturki spod chmurki- klasa 1A

Czytam z klasą lekturki spod chmurki- klasa 1A

 

Uczniowie klasy I A biorą udział w Międzynarodowym Projekcie Edukacyjnym " Czytam z klasą lekturki spod chmurki". Projekt ten wspiera rozwój czytelnictwa wśród uczniów klas I - III.

Każda edycja ma temat przewodni.

Tegoroczna, V edycja, pod kryptonimem NA TROPACH DOBROCZYNNOŚCI stanie się świetną zabawą, dzięki której, poprzez czytanie będziemy pielęgnować  w dzieciach DOBROCZYNNOŚĆ. Podpowiemy im jak troszczyć się o siebie, o innych, o wszystko co je otacza.

Cele projektu:

  • rozbudzanie u uczniów ciekawości literackiej,
    - rozwijanie aktywności czytelniczej,
    - doskonalenie czytania ze zrozumieniem oraz aktywnego słuchania,
    - zachęcanie rodziców do czytania dzieciom,
    - pogłębianie wiedzy na temat dobroczynności,
    - kształtowanie u uczniów stałych sprawności w czynieniu dobra,
    - integracja zespołu klasowego,
    - współpraca placówek oświatowych z terenu całego kraju i zagranicznych szkół polonijnych,
    - wspieranie rozwoju nauki języka polskiego i oświaty polskiej za granicą.

Autorką projektu jest Honorata Szanecka - dyrektor i nauczyciel Szkoły Podstawowej w Klonowie.

Projekt składa się z trzech modułów. W każdym z modułów uczestnicy- uczniowie klasy I A wybiorą jedną spośród  zaproponowanych książek , do której wykonają wybrane zadania zawarte w Regulaminie projektu.

W tej zakładce systematycznie będą dodawane  zdjęcia z podjętych działań.

Alicja Karczewska

 

Data dodania: 2023-10-15 19:51:51
Data edycji: 2024-10-14 18:09:21
Ilość wyświetleń: 476

"Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat"

J. Korczak
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej